The branded side of Cluj

Îmi place Clujul, nu e o noutate. Am plecat cândva de aici, dar m-am întors cu dor. Mă simt bine pe străzile în pantă ale orașului de pe Someș. Îi privesc cu ochi veseli întinderea de fiecare dată  când cobor Feleacul. Mă bucur de zâmbetele oamenilor care pășesc lent, contemplând diversele produse handmade din Piața Muzeului.

Deși, recunoscut după impactul studențimii pe teritoriu-i, Clujul stă bine și în alte capitole. Cum ar fi brand-urile locale, mărcile acelea care te fac să te gândești automat la locul de unde provin. Unele chiar după nume, cum e Napolact, altele, după renumele câștigat. Farmec, Jolidon, Ursus și multe altele.

Și pentru că tot la capitolul mândrii ale Clujului descoperim și comunitatea locală de bloggeri (mereu pusă pe evenimente interesante), se dă cu armonie startul Cluj Brands Tour II. Ideea evenimentului le-a pășit anul trecut pe cărările minților bloggerilor de la TVdece. Și pentru că ideea nu a luat-o pe arătură, mâine începe a doua ediție a evenimentului cu branduri clujene.

Acasă la unele brand-uri voi ajunge și eu, pe cât îmi permite programul, iar apoi voi reveni cu impresii. Sunt tare curioasă cum e the branded side of Cluj, în spatele produselor pe care le vedem pe rafturi sau în reclame.

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: Farmec, Napolact, Ursus, Jolidon, Electrogrup, Arobs, Liliac, Gimmy, Lumea lumânărilor. Partener media: 24 FUN Cluj. Parteneri: Hotel Athos, Bistro Maitresse, Autonom Rent-A-Car, Webfactor

Diana Written by:

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *