Dragi cititori si poate doar vizitatori ai ozeneului, cred că a sosit momentul să mai răsplătesc și eu un om care aruncă o geană pe aici și, în cazul concursului ce urmează să-l lansez, are ceva relevant de spus. Și, pentru că nu toți sunt oameni cu blog, însă oricine poate participa, există și opțiunea cu comentariul. Adică lași un comentariu aici la postare unde zici ce și cum.
Și-anume, după cum am mai spus, în 12 mai, la Hotel Timișoara, va avea loc cea mai regională conferință despre și cu PR, bloggeri și jurnaliști, conferință care nu-i numai pentru onlineri, dar mai ales pentru oamenii pasionați și care lucrează cu Interneții.
Blogul meu marțian oferă o invitație persoanei care va argumenta cel mai bine, aici sau pe blogul personal (de preferat, în cazul în care are), de ce vrea să participe la PRbeta. Despre cum crede că l-ar putea ajuta participarea la conferință, despre ce face legat de asta și ce crede că ar putea învăța sau pe ce speakeri și-ar dori să îi audă/vadă. Pentru articolele care vor fi scrise pe bloguri se cere un link către pagina de speakeri sau de înscrieri a site-ului PRbeta și încă unul către blogul/postarea de unde a aflat de concurs, în cazul de față, e cu ozeneuri.
Eu propun câștigătorul, deci la sufletul meu trebuie să meargă ce scrieți. Dar e nevoie de argumente și relevanță. Și, normal, să nu mai fi scris același lucru într-un alt ambalaj, pentru alt blog. Concursul începe acum și durează o săptămână, după care voi anunța cine merge la PRbeta.
Și ca să nu spuneți că n-aveți habar, deși multe puteți afla de pe pagina oficială a conferinței, vă mai dau și eu niște date.
- Speakerii prezenți la conferință vor fi:
*din cadrul companiilor –Ana Bulgăr, Ruxandra Predescu, Alina Crâncău, Bogdana Butnar, Bogdan Theodor Olteanu și Monica Jitariuc.
*bloggerii: Alexandru Negrea, Bobby Voicu, Raluca Popa și Andrei Crivăț.
*jurnaliștii: Cristinei Bazavan, Amaliei Matei și Victor Kapra.
- Temele esențiale care vor fi discutate se referă la relația dintre oamenii de PR, bloggeri și jurnaliști și tot ce implică ea, pe toate cele trei planuri.
- Publicul-țintă – e format din specialiști în PR, oameni ce îndrăgesc și se îndeletnicesc cu valurile Social Meda, oameni de comunicare din companii care au de-a face cu mediul online sau urmează și au nevoie de sfaturi, consultanți independenți, studenți la comunicare, jurnalism, reprezentanți ai instituțiilor publice, jurnaliști din zona vestică și centrală și bloggeri.
Pentru cei care n-au baftă la concurs, n-au de gând să participe (la concurs!), dar vor să vină la conferință, e important de știut că înscrierile au început deja în data de 28 martie și se vor încheia pe 11 mai. Mai multe detalii despre înscrieri găsiți aici, iar dacă vrei să susții acest eveniment, te poți agăța de un banner drăguț de aici pe care să-l prinzi de blogul tău.
Acest eveniment este organizat de PRbeta, cu susținerea Hotel Timișoara, Romtelecom, Petrom, Porsche Timișoara și ePayment și se desfășoară în parteneriat cu The Next Web România, TVR Timișoara și Kiss FM.
8 Comments